נעלי טרום הליכה או צעד ראשון קונים בנימרוד נעלי ילדים

איך נבחר נעל בהתאמה לכף הרגל של התינוק?

רוב הילדים מתחילים לעמוד ולצעוד את צעדיהם הראשונים סביב גילאי 10-15 חודשים, חשוב לזכור כי לכל ילד יש את הקצב שלו ואין סיבה לדאגה אם הילד מתחיל ללכת בשלב מאוחר יותר. כהורים לקטנטנים אנו מלאי התרגשות כאשר אנו רואים כיצד התינוק מתפתח במהירות, לפתע הוא כבר עומד, תוך זמן קצר הוא מתחיל ללכת בעודו מחזיק בשולחן ובחפצים יציבים אחרים, ובשלב הבא הוא כבר מתחיל לצעוד לבד בבית ובחוץ.

כף רגלו של הפעוט שלנו מתפתחת במהירות, יש בה 25 עצמות קטנות כאשר עצם הסירה טרם עוצבה וקיימת שכבת שומן בקימור כף הרגל, במקום בו תתפתח הקשת האורכית בגילאי 4-5 שנים. כף הרגל של הפעוט מתחזקת כאשר הוא מתחיל לעמוד וללכת, השרירים מתפתחים ומתחזקים והיציבה שלו הולכת ומשתפרת.

 

איך נבחר נעל בהתאמה לכף הרגל של התינוק?

 

מומחים להתפתחות הילד ממליצים להורים הנרגשים לאפשר לילד ללכת יחף ככל האפשר ולהתמודד עם עמידה והליכה על משטחים שונים, בבית ובחוץ. עם זאת, חשוב גם להגן על כף הרגל העדינה מפני סכנות שאורבות בחוץ כמו אספלט רותח, זכוכיות, מסמרים, אבנים חדות וקוצים, ובבית הרצפה עשויה להיות קרה מדי בחורף. לכן, מומלץ בשלב הראשון לרכוש עבור הפעוט שלנו נעלי טרום הליכה, ולאחר שהוא מתחיל ללכת היטב וצועד כבר עשרים צעדים רצופים בבטחה, ניתן לרכוש עבורו נעלי צעד ראשון.

 

כדי לסייע לפעוט ללכת ועל מנת להגן על כפות רגליו כדאי לרכוש נעלי ילדים בהתאם לשלב ההתפתחותי שלו ובהתאם למידת כפות רגליו. את הנעליים יש לרכוש רק בחנות מתמחה המציעה מגוון רחב של נעלים איכותיות ובטיחותיות מחומרים טבעיים ונושמים וייעוץ להורים הזקוקים לעזרה כיצד לבחור נעל ראשונה איכותית וטובה.

 

השפעת גודל כף הרגל על התאמת הנעליים

נעליים לתינוק הן דבר חמוד להפליא, אין כמו מראה של פעוט מתוק עם נעליים מעוצבות. עם זאת, נעלי ילדים לא בוחרים לפי העיצוב אלא יש לרכוש מידה נכונה בהתאמה מושלמת למבנה האנטומי של כפות רגליו של הפעוט. בכל חנות מתמחה יש סרגלי מדידה מקצועיים כדי לסייע להורים לרכוש נעליים במידה נכונה, מומלץ לרכוש נעל מעט גדולה יותר מאחר וכף הרגל מתפתחת במהירות. הכלל המנחה הוא לרכוש נעליים חדשות עם מרווח של עד 10 מ"מ מקצה האצבעות ועד לקצה הנעל.

לכל ילד יש כפות רגליים מעט שונות, ישנם ילדים עם כף רגל צרה, אחרים עם כף רגל רחבה, יש הבדל גם באורך כף הרגל, עובי וצורת הכיפוף פנימה או החוצה. לכן, חשוב לקבל ייעוץ בחנות מתמחה לנעלי ילדים כדי לקבל החלטה נכונה ולרכוש נעל המתאימה בדיוק לכף הרגל של הפעוט שלנו. יש לזכור כי נעלי טרום הליכה נועדו בעיקר להגן על כף הרגל בעוד נעלי צעד ראשון נועדו גם לסייע לו ביציבה והליכה. נעליים במידה לא נכונה עשויות להפריע לפעוט ללכת, להקשות עליו בעמידה, לגרום לו למצוקה והן גם עלולות לגרום להתפתחות לא תקינה של השרירים ולגרום לנפילות רבות.

צורת כף הרגל ומידת השפעתה על בחירת נעליים

כאמור, לכל פעוט יש צורה מעט שונה של כפות הרגליים, לכף רגל רחבה יש לבחור נעליים רחבות יותר המעניקות אחיזה טובה, יש פעוטות עם כף רגל צרה וחשוב להתאים עבורם את נעליים מתאימות עם מבנה צר, במידה הנכונה. לכן, מעבר למידת הנעל יש להקפיד כי הצורה שלה מתאימה לצורת כף הרגל ולמבנה האנטומי של כפות רגליו של הפעוט שלנו.

אין צורך לקנות נעל אורתופדית גם עם כפות רגליו של הפעוט פונות החוצה או פנימה, מאחר ורוב מותגי נעלי הילדים מייצרים נעליים באיכות גבוהה ובהתאמה לצורות שונות של כפות רגליים.

 

שיווק באינטרנט: שטיק מדיה
התחברות / הרשמה
הזינו מספר טלפון ונתחיל :)
התחברות / הרשמה
יש להזין את הקוד שהתקבל ב - SMS
לא קיבלת קוד? שלח שוב
התחברות לאתר
רגע, לפני התחלת הקניה - חשוב לנו לוודא שהפרטים נכונים
חברי מועדון צוברים נקודות בשווי 10% מערך הקנייה 1 נקודה = 1 ₪
הצטרפותי מהווה הסכמה לתקנון המועדון
© All rights reserved to Nimrod 2020
club-members-logo

מצטרפים למועדון הלקוחות ונהנים מהטבות בלעדיות

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה