נעליים לתינוקות קונים בנימרוד נעלי ילדים

הנעלה מינימלית לילדים

עיצוב כף רגלו של התינוק מתחיל בשלב בו הוא עומד תוך אחיזה בחפצים שונים ובשלב הצעדים הראשונים. חשוב לאפשר לכפות רגליו העדינות והמתוקות של התינוק לבוא במגע עם סוגים שונים של משטחים, כך אחיזתו בקרקע תשתפר והליכתו תהיה יציבה יותר.

ישנם מומחים רבים שטוענים כי יש לאפשר לתינוק ללכת יחף ככל האפשר, מחקרים רבים נערכו בתחום ובשנים האחרונות המודעות של ההורים נושא גברה. גם בישראל נהוג לאפשר לפעוט ללכת יחף, עם זאת יש לספק לכף הרגל העדינה הגנה כאשר הולכים של רצפה קרה או על משטחים שונים בחוץ בגלל הסכנה האורבת לכפות רגליו של הפעוט בגלל אבנים חדות, מסמרים חלודים, זכוכיות, קוצים וכיוצא בזה. בקיץ הטמפרטורה גבוהה ולכן הפעוט עשוי לסבול מכוויות אם ילך יחף בחוץ, ומומלץ לנעול נעליים המגנות על כפות רגליו. בשנים האחרונות אנו שומעים רבות על המונח הנעלת מינימלית לילדים, בעברית נעלי ילדים המדמים הליכה יחפה נקראים יחפות, באנגלית הם זכו לכינוי ברפוט.

הנעלה מינימלית נועדה לספק את התמיכה הרצויה והנכונה לכף הרגל, ולהגן עליה באמצעות סוליה גמישה ורכה. חשוב לבחור נעלי טרום הליכה ונעלי צעד ראשון שמגנות על כף רגלו העדינה של הפעוט אך אינן מפריעות להתפתחות הטבעית של ההליכה.

נעלי ילדים במגוון מידות באיכות בלתי מתפשרת להשיג בנמרוד נעלי ילדים

 

למי תתאים הנעלה מינימלית?

הנעלה מינימלית מיועדת לפעוטות שרק מתחילים לעמוד ולצעוד, אך ישנם מומחים הטוענים כי הנעלה מינימלית מתאימה גם לילדים המתבגרים, לבני נוער ולמבוגרים. למעשה, נעלי ברפוט נועדו לדמות הליכה יחפה וטבעית תוך הגנה על כף הרגל העדינה מפני סכנות כמו רצפה לוהטת או קרה, שברי זכוכיות וכדומה.

עם זאת, ישנם פעוטות הסובלים מליקויי הליכה ויציבה, הנעלה מינימלית עשויה שלא להתאים עבורם ומומלץ לרכוש לפעוט נעל מתקנת לאחר אבחון וייעוץ מקצועי. למעשה, הורים צעירים רבים החלו להיות מודעים לנושא חשיבות ההנעלה המינימלית, מותגי נעלי ילדים מובילים מציעים דגמים איכותיים וקלים לפעוטות עד גיל שנתיים או שלוש, לאחר מכן ההורים כבר יתקשו למצוא הנעלה מינימלית, לכן חשוב לרכוש נעליים ממותג מוכר המציע נעליים גמישות וקלות המדמות ככל הניתן את ההליכה הטבעית.

 

הנעלה מינימלית בנעלי נימרוד

מותג הנעליים המוביל נעלי נימרוד מלווה את ילדי ישראל כבר מתחילת המאה הקודמת, החברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח ומחקר. מעסק משפחתי קטן שהחל כבית מלאכה זעיר בגליציה הרחוקה, הפך העסק למותג ישראלי מוביל ומוכר ולאייקון של איכות בלתי מתפשרת. צוות חברת נעלי נימרוד רואה לנגד עיניו רק את טובת הילדים ודואג להורים המודאגים עם נעלי טרום הליכה ודגמים איכותיים של נעלי צעד ראשון המדמים ככל הניתן את ההליכה היחפה והטבעית.

החזון של החברה הוא סמל למצוינות, לאיכות, לקדמה ולרלוונטיות בתחום נעלי הילדים. החברה מפתחת ומייצרת דגמים חדשים בהתאם למגמות העולמיות, תוך דאגה לבריאות הילד וכדי לסייע לפעוטות לטפח את יכולת ההליכה שלהם באופן טבעי ונכון.

כחלק מהמגמה החדשה בעולם בתחום ההנעלה המינימלית חתמה חברת נעלי נימרוד על הסכמי הפצה עם מיטב מותגי הנעליים בעולם, ביניהם חברת אלפנטן הגרמנית הנחשבת למובילה בתחום. חברת אלפנטן מייצרת נעלי צעד ראשון ונעלי טרום הליכה מצוינות ובאיכות הגבוהה ביותר, הנעליים קלות ומצוידות בסוליה גמישה, הן מיוצרות מחומרי הגלם הטובים ביותר, כולם נושמים ובעלי כושר ספיגת זיעה גבוה.

חשוב לדעת כי נעלי אלפנטן ניתן לרכוש בכל סניפי נעלי נימרוד ובאתר החברה, כמו כן המותג הישראלי המצליח משווק נעלי ילדים של מותגים בינלאומיים נוספים, ביניהם המותג קלארקס, שגם הם מציעים מגוון דגמים העונים להגדרה של הנעלה מינימלית ומגיעים בשלל עיצובים מרהיבים.

 

שיווק באינטרנט: שטיק מדיה
התחברות / הרשמה
הזינו מספר טלפון ונתחיל :)
התחברות / הרשמה
יש להזין את הקוד שהתקבל ב - SMS
לא קיבלת קוד? שלח שוב
התחברות לאתר
רגע, לפני התחלת הקניה - חשוב לנו לוודא שהפרטים נכונים
חברי מועדון צוברים נקודות בשווי 10% מערך הקנייה 1 נקודה = 1 ₪
הצטרפותי מהווה הסכמה לתקנון המועדון
© All rights reserved to Nimrod 2020
club-members-logo

מצטרפים למועדון הלקוחות ונהנים מהטבות בלעדיות

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה