מבחר מגפיים לילדים באתר נימרוד נעלי ילדים

מגפיים לילדים ולילדות

כאשר החורף מגיע ועמו הגשמים והשלוליות כל ההורים ממהרים לחנויות הנעליים כדי לרכוש לילדים מגפיים. חשוב לקנות מגפיים לילדות ולילדים רק בחנות מתמחה המציעה מבחר גדול של מגפיים איכותיים בשלל עיצובים מרהיבים.

יש להקפיד על בחירה מגפיים לבנים ולבנות העשויים מחומרי גלם עמידים ואיכותיים, כמו כן יש לוודא כי המגפיים במידה נכונה ומתאימים למבנה כף הרגל וליכולת ההליכה של הילד.

בחנויות הנעליים יש מגפיים חסינים למים המיוצרים מגומי, פלסטיק ו-PVC, כמו כן יש מגפיים מעור ומבד איכותי, חלק מהדגמים חסינים למים כך שהילדים יכולים לקפוץ בהנאה בתוך השלוליות ולהשפריץ מים לכל עבר.

מגפיים לילדים ולילדות - פרטים שכדאי לדעת לפני שקונים

כמה פרטים שכדאי לדעת על מגפיים לבנים ולבנות

  • לילדים קטנים כדאי לרכוש מגפיים עם פרווה פנימית כדי לשמור על החום הנחוץ לכפות הרגליים העדינות

  • לילדים גדולים יותר אפשר לקנות מגפיים מעוצבים גם ללא פרווה

  • מגפיים לבנים ולבנות עבים יותר מנעל רגילה, המגף גבוה ועוטף היטב את הקרסוליים

  • ישנם מגפיים עם קשירה עליונה כדי להדק את המגף לרגל ולמנוע כניסת קור וטיפות מים

רוב הדגמים מצוידים בסוליה עם עקב קטן, על הסוליה יש חריצים לשיפור האחיזה והיציבה, יש לזכור כי הילד רץ ומשתולל על משטחים חלקים לכן חשוב לוודא כי הסוליה מעניקה אחיזה טובה בשטח הרטוב והחלק. מגפיים לרוב שוקלים יותר מנעל רגילה, לכן כאשר בוחרים מגפיים לילדים קטנים כמו פעוטות שרק החלו ללכת, כדאי לוודא כי המגף מצויד בסוליה גמישה וכי המשקל לא גדול מדי אחרת הפעוט יתקשה לצעוד בבטחה.

מגפיים לילדים - בנים

בנים אוהבים לקפוץ בשלוליות ולדלג מעליהן, בעת בחירת מגפיים לבנים חשוב לוודא כי האחיזה שלהם בקרקע איכותית ויעילה כדי למנוע נפילות וחבלות גופניות, וגם כדי לשמור על הילד יבש.

יש מגוון דגמים של מגפיים לילדים בשלל צבעים ועיצובים, בדיוק כפי שאתם רוכשים נעלי צעד ראשון ונעלי ילדים, עליכם להקפיד על מידה נכונה, בהתאמה למבנה כף הרגל, יש למדוד את המגף עם גרב עבה ולבדוק כי נותר מרווח קטן בין קצה האצבעות לקצה המגף.

חשוב לבקש מהילד ללכת כמה דקות בחנות כדי לוודא כי המגפיים נוחים ואוחזים היטב ברגליו, כדאי לבקש ממנו לקפוץ ולרוץ, ולאחר בחירת הדגם ניתן להתרכז בנושא העיצוב. בנים אוהבים מגפיים מעוצבים ויפים, בחנויות המובילות ניתן למצוא דגמים עם הדפסים של דמויות אהובות על הילדים, מגפיים בגוון אחיד ומגפים ססגוניים עם טקסטורות מדליקות.

מגפיים לילדות - בנות

נשים אוהבות מגפיים, רוב הנשים בארץ ממתינות לבואו של הסתיו כדי לרכוש לעצמן מגפיים חדשים בעיצוב מקורי ואלגנטי.

גם הילדות אוהבות מגפיים המאפשרים להן להפגין הרבה סטייל ולקפוץ בשלוליות בהנאה מרובה. כאשר רוכשים מגפיים לילדות כדאי לוודא כי הם ממותג מוכר ועשויים מחומרי גלם איכותיים ועמידים.

יש להתאים את המגפיים למבנה האנטומי של כף הרגל, מומלץ לבדוק שהמגף קל אחרת הילדה עשויה להתקשות ללכת. חשוב לבדוק את הסוליה, מומלץ לרכוש מגפיים לבנות עם סוליה גמישה ומחורצת, החריצים נועדו לשיפור האחיזה בקרקע הרטובה והחלקה. יש למדוד את המגפיים בחנות כאשר הילדה עומדת וגורבת גרביים עבות או שני זוגות גרביים.

חשוב שהילדה תלך בחנות ותקפוץ עם המגפיים כדי לוודא כי הם נוחות עבורה ומאפשרים לה לנוע בחופשיות וללא מגבלה. עליכם כהורים מוטלת האחריות לקנות מגפיים לבנות באיכות גבוהה המבטיחים את בטיחותה, לכן כדאי לרכוש מגפיים רק בחנות המתמחה בנעלי ילדים ומציעה מגוון גדול של דגמים ממותגים מובילים.

ילדות אוהבות מגפיים צבעוניים ומעוצבים, ילדות קטנות יעדיפו מגפיים בעיצוב ססגוני עם טקסטורות מעניינות או הדפסים של דמויות, לבנות הגדולות יותר יש מגפיים בעיצוב אלגנטי עם הרבה סטייל.

מגפיים לבנות ולבנים קונים רק בנעלי נימרוד

אין כמו מראה של ילד או ילדה במגפיים, הקטנטנים כבר מחכים בקוצר רוח לבואו של החורף כדי לקפוץ בשלוליות ולהסתובב עם מגפי גשם לילדים. בנעלי נימרוד תוכלו לרכוש מגוון דגמים של מגפיים לבנים ולבנות בכל הגילאים, בשלל עיצובים אלגנטיים ובאיכות גבוהה במיוחד.

בנעלי נימרוד מגוון דגמים מעוצבים ואיכותיים של מגפיים לילדים, בין השאר ניתן לרכוש מגפי צעד ראשון ושני.

החברה משווקת רק מגפיים איכותיים המספקים לילד שלכם הגנה מושלמת, ביטחון, יציבות וגמישות, וגם הרבה סטייל. חברת נעלי נימרוד משווקת דגמים איכותיים של מגפיים ממיטב המותגים הבינלאומיים, המגפיים עמידים, מחממים ומסייעים לילדים לקפוץ בבטחה ולהימנע מנפילות וחבלות.

לחצו לרכישת מגפיים לבנים ולבנות

 

שיווק באינטרנט: שטיק מדיה
התחברות / הרשמה
הזינו מספר טלפון ונתחיל :)
התחברות / הרשמה
יש להזין את הקוד שהתקבל ב - SMS
לא קיבלת קוד? שלח שוב
התחברות לאתר
רגע, לפני התחלת הקניה - חשוב לנו לוודא שהפרטים נכונים
חברי מועדון צוברים נקודות בשווי 10% מערך הקנייה 1 נקודה = 1 ₪
הצטרפותי מהווה הסכמה לתקנון המועדון
© All rights reserved to Nimrod 2020
club-members-logo

מצטרפים למועדון הלקוחות ונהנים מהטבות בלעדיות

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה