נעלי טרום הליכה לתינוקות קונים בנמרוד נעלי ילדים

נעלי טרום הליכה

נעליים ראשונות רוכשים כאשר התינוק זוחל במרץ ברחבי הבית ומתחיל בניסיונותיו לעמוד ולאחר מכן ללכת. עיצוב כף רגלו של הפעוט מתחיל כאשר הוא עומד על משטחים שונים, אוחז בחפצים כמו שולחן כדי להתקדם, וההליכה והיציבה שלו הולכות ומתגבשות עד שהוא מתחיל ללכת עצמאית לגמרי.

הצעדים הראשונים של התינוק שלכם נחשבים לאחת מאבני הדרך בהתפתחות הפעוט, הם מלווים גם בהתרגשות רבה מצדכם, וכעת הגיע הזמן עבורכם לרכוש נעלי טרום הליכה המספקות תמיכה עד לגובה הקרסול ומותאמות למבנה כף רגלו העדינה של התינוק שלכם.

נעלי טרום הליכה לתינוקות קונים בימרוד נעלי ילדים

התאמת נעליים לתינוק

רוב התינוקות מתחילים את שלב טרום ההליכה בגיל 10-11 חודשים, ישנם תינוקות שהמעבר מזחילה לעמידה אורך זמן רב יותר. שלב זה מהווה נקודת ציון משמעותית בחיי התינוק שלכם.

למעשה שלב התפתחות ההליכה מאפיין רק את היונקים ההולכים על שניים, אך בעוד בעלי חיים עומדים על גפיהם כבר לאחר הלידה, הילדים מתחילים ללכת לבד רק בגיל שנה עד שנה וחצי.

אין לדחוק בתינוק ללכת, זהו שלב טבעי בהתפתחות שלו, ורק כאשר מזהים את ניסיונותיו של הפעוט לעמוד ולאחר מכן לצעוד בהיסוס תוך אחיזה בחפצים יש לרכוש נעלי טרום הליכה המותאמות באופן מושלם לרגליו.

כאמור, הצעדים הראשונים של התינוק שלכם מגבשים את מבנה כף רגלו ויציבותו, לכן אין להקל ראש בבחירת נעלי ילדים המותאמות לשלב התפתחותי זה.

בשלב זה התינוק זקוק לנעליים רכות וגמישות שמטרתן להגן על כף רגלו, לספק אחיזה טובה בקרסול, להעניק תחושת ביטחון ויציבות לפעול ולסייע לו לרכוש את מיומנות ההליכה. כפות רגליו הקטנטנות של התינוק שלכם מתפתחות באופן מהיר לכן כדאי לרכוש נעלי ילדים לשלב טרום ההליכה עם עד 10 מ"מ מרווח מקצה אצבעות הרגליים לקצה הנעל.

 

מה חשוב לוודא?

  • שהנעל קלה

  • עשויה מחומרים טבעיים ונושמים

  • יש בה רצועות סגירה מתכווננות לאחיזה בטוחה של כף הרגל ולסגירה נוחה ומהירה

כדאי לדעת כי נעלי טרום הליכה הן מעין הכלאה בין גרב לנעל, הסוליה בנעליים גמישה ועשויה מחומרים איכותיים למניעת החלקה. הנעליים מותאמות לכף רגלו של הפעוט ואינן משפיעות על צורת הרגל.

יש לבחור נעליים איכותיות ומעוצבות ממותג מוכר כמו נימרוד על מנת להגן על כף רגלו העדינה של הפעוט, וכדי לסייע לו בשלב התפתחותי חשוב זה. מומלץ לרכוש נעליים המדמות את ההליכה היחפה, כיום ישנם דגמים איכותיים של הנעלה מינימלית שתפקידם להגן על כף רגלו העדינה של הפעוט שלכם ושאינם מפריעים להתפתחות הטבעית של היציבה וההליכה.

 

כיצד נעלי טרום הליכה מעניקות ביטחון ויציבות לילד?

מחקרים רפואיים רבים נערכו בנושא חשיבות ונחיצות נעלי טרום הליכה, לכן כדאי לדעת כי החוקרים ממליצים לרכוש נעליים איכותיות עם סוליה רכה וגמישה המהוות מעין כיסוי לכף הרגל למניעת גורמים מפריעים להליכה, לדוגמה רצפה קרה, משטח חם וכדומה.

כמו כן, הנעליים חייבות להתאים למשטחים שונים, בבית ובחוץ, ולאפשר ליכולות האנטומיות הטבעיות לבוא לידי ביטוי ללא הפרעה.

כל ההורים, בדיוק כמוכם, מעוניינים לדעת מתי כדאי לרכוש נעלי טרום הליכה ואיזה מותג לבחור, לכן כדאי לדעת כי המותג נעלי נימרוד הנחשב לאייקון מוביל של איכות בלתי מתפשרת חתם על הסכם עם חברת אלפנטן הגרמנית, החברה המובילה באירופה ובארה"ב לנעלי טרום הליכה וצעד ראשון ושני.

חברת אלפנטן מחזיקה בפטנטים רבים בתחום ייצור נעליים, ברשותה ידע וניסיון שנרכשו לאורך למעלה מ-100 שנה, ויש לה מעבדות מחקר ופיתוח הנחשבות למתקדמות ביותר.

המותג נעלי נימרוד רואה חשיבות עליונה בהגנה על כף רגלו העדינה והמתעצבת של התינוק שלכם.

כדי לספק מענה להורים, החברה משווקת מגוון דגמים, בשלל עיצובים מרהיבים ומקוריים, המסייעים לתנועת כף הרגל להתפתח באופן טבעי ולסייע לתינוק שלכם בצעדיו הראשונים.

נעלי טרום הליכה המשווקות בכל סניפי רשת נעלי נימרוד מבטיחות יציבה מושלמת לתינוק שלכם, כל הנעליים בעלות גפה ובטנה מעור טבעי לאוורור יעיל ולמניעת הזעה, יש בהן רפידה אנטומית, חרטום מוגבה למניעת שחיקה ולהגנה מושלמת על כף הרגל, והן גמישות וקלות על מנת לאפשר לפעוט לנוע בחופשיות בבית ובחוץ.

 

 

שיווק באינטרנט: שטיק מדיה
התחברות / הרשמה
הזינו מספר טלפון ונתחיל :)
התחברות / הרשמה
יש להזין את הקוד שהתקבל ב - SMS
לא קיבלת קוד? שלח שוב
התחברות לאתר
רגע, לפני התחלת הקניה - חשוב לנו לוודא שהפרטים נכונים
חברי מועדון צוברים נקודות בשווי 10% מערך הקנייה 1 נקודה = 1 ₪
הצטרפותי מהווה הסכמה לתקנון המועדון
© All rights reserved to Nimrod 2020
club-members-logo

מצטרפים למועדון הלקוחות ונהנים מהטבות בלעדיות

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה