נעלי קט רגל לבנים שאוהבים כדורגל

נעלי קט רגל - איך בוחרים נעליים למסי ורונאלדו הפרטיים שלכם?

רוב הילדים ובעיקר הבנים אוהבים לשחק כדורגל, הם מבלים שעות ארוכות בחוגים מקצועיים ומשחקים להנאתם עם חבריהם. כדי לסייע לילד שלכם להפוך אולי יום אחד לכוכב כדורגל בינלאומי כמו מסי, רונאלדו ואחרים, עליכם להשקיע בציוד מקצועי ואיכותי, מאחר ונעלי ספורט רגילות אינן מתאימות לשחקן לעתיד. 

ילדים המשחקים כדורגל בזמן ההפסקות בבית ספר, במגרשים ליד הבית ובפארקים חייבים לנעול נעליים באיכות גבוהה, בהתאמה לסוג המגרש. חשוב לדעת כי יש נעלי כדורגל לילדים המתאימות למגרשי דשא, אם הילד משחק בעיקר על משטחים נוקשים מאספלט ובטון, חשוב לרכוש עבורו נעלי קט רגל גמישות מגפת עור, הנעל חייבת להתאים לכף הרגל ולאפשר לו לשלוט היטב בכדור, לצאת למתפרצות ולהגן על כף הרגל העדינה שלו.

 

נעלי קט-רגל - טיפים לקנייה ולבחירה נכונה של נעל

 מאפייני נעלי קט רגל לעומת נעלי ספורט רגילות

קט רגל משחקים באולמות סגורים או במגרשים פתוחים עם משטחי אספלט ובטון, במהלך המשחק הילד נדרש להפגין שליטה טובה בכדור, יכולת מסירה גבוהה וטכניקה אישית. במשחקי קט רגל משתתפים לרוב 5 שחקנים בכל קבוצה, אחד מהם הוא השוער, המשחק מתנהל במהירות ומצד לצד, לכן הילדים רצים, קופצים, בועטים בכדור ויוצאים למתפרצות, וחשוב שהנעל תעניק להם תמיכה מלאה לכף הרגל ותסייע להם במסירות מדויקות ובריצה מהירה.

חשוב לרכוש נעלי קט רגל איכותיות של מותג נעליים מוכר ומוביל, הנעליים נשחקות מהר בגלל המשטח הקשה והשחיקה הגבוהה. כדאי לדעת כי נעלי קט רגל מאופיינות לרוב במשקל קל, בסוליה יחסית גמישה עם חריץ לאורך עצם המסרק הממוקמת בחלק העליון של אצבעות כף הרגל, ועם גפה מעור רך וגמיש לשיפור תחושת המגע בין כף הרגל לכדור. כמו כן, הנעל מעוצבת עם חרטום נטול תפרים ומוגבה מעט לשליטה טובה בכדור, לצעד ראשון מהיר ולשיפור הניידות והזריזות במגרש הקטן.

נעליים רגילות לרוב כבדות יותר לעומת נעלי כדורגל וקט רגל, אין להן פקקים וגם האחיזה שלהן בכף הרגל שונה ומתאימה לפעילות גופנית רגילה כמו ריצה והליכה.

סוגי הנעליים השונות

אחת לכמה חודשים ההורים צריכים לקנות נעלי ילדים חדשות בגלל הבלאי והשחיקה הגבוהה, אך גם בגלל שכף הרגל גדלה במהירות. כל ההורים תוהים האם להשקיע בנעלי כדורגל איכותיות של מותג מוכר או שניתן להסתפק בנעלי ספורט רגילות, לכן ראוי להדגיש כי נעלי קט רגל מצוידות בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות והן מותאמות למשחקי כדורגל במשטחים קשיחים ולא על כר הדשא.

יש מגוון סוגי נעלי כדורגל לילדים, חלק מהדגמים מיועדים לכר הדשא ומתאימים לילדים המשתתפים בחוגים מקצועיים. לילד המשחק באולם סגור או במשטחים קשיחים יש לרכוש נעלי קט רגל עמידות ואיכותיות, כמובן גם בעיצוב מדליק ומקורי. יש נעליים עם פקקים המתאימות בעיקר לילדים המשחקים על משטחי דשא סינטטי, נעלי כדורגל מקצועיות מצוידות לרוב בפקקי סטופקס לשיפור היציבה והאחיזה בדשא בזמן ריצה ומתפרצות.

חשוב לרכוש לילד נעלי ילדים עם מדרך אמצעי שתפקידו לפעול כבולם זעזועים על מנת להגן על כף הרגל העדינה מפני פציעות וכדי לפזר ביעילות עומסים ולחצים. כמו כן, יש להקפיד על פקקים נמוכים המתאימים למשחקי קט רגל, פקקים נמוכים מאפשרים לילד לנוע בזריזות, לפנות במהירות ולהסתובב מהר על משטחים קשיחים.

 

מהם הפרמטרים החשובים לבחירת נעלי כדורגל לילדים?

כדי לרכוש נעלי כדורגל לילדים מומלץ להגיע לחנות מתמחה כמו נעלי נימרוד, מומלץ לבחור נעלי ילדים של מותג מוכר ומוביל, בהתאם לפעילות הספורטיבית בה הילד עוסק. לילדים המשחקים קט רגל כדאי לבחור נעלי כדורגל ייעודיות המתאימות למשטחים קשיחים, יש להקפיד על הפרמטרים הבאים:

  • מידה נכונה - עליכם לרכוש נעלי קט רגל בהתאמה למידת כף הרגל, עם מרווח של עד 10 מ"מ מקצה האצבעות לקצה הנעל.

  • נוחות - חשוב שהילד ינעל את הנעליים לפחות חמש דקות בחנות, ירוץ, יקפוץ וינוע במהירות כדי לבדוק האם הנעל נוחה עבורו.

  • גמישות - חשוב לבחור נעליים יחסית גמישות, עדיף מעור, כדי שכף רגלו של הילד תנוע בחופשיות והוא ירגיש את הכדור בטבעיות על מנת להפגין ביצועים מרהיבים במשחק.

  • משקל - הנעליים לילד חייבות להיות קלות ככל הניתן כדי לאפשר לו לקפוץ לגובה ולנוע בזריזות במגרש.

  • חומרי גלם - יש לוודא כי הנעל עשויה מחומרי גלם איכותיים ועמידים, מומלץ לבחור נעליים עם גפת עור ומחומרים נושמים וסופגי זיעה.

  • יציבות - בזמן המדידה של הנעליים בחנות יש לוודא, עדיף בעזרת המוכר, כי הליכתו של הילד יציבה.

  • עיצוב - העיצוב משחק תפקיד מרכזי בעל בחירת נעלי כדורגל לילדים, במיוחד כיום כאשר המותגים המובילים מציעים דגמים שעוצבו במיוחד עבור מסי, רונאלדו, אינייסטה ושחקנים מוכרים נוספים.

 

שיווק באינטרנט: שטיק מדיה
התחברות / הרשמה
הזינו מספר טלפון ונתחיל :)
התחברות / הרשמה
יש להזין את הקוד שהתקבל ב - SMS
לא קיבלת קוד? שלח שוב
התחברות לאתר
רגע, לפני התחלת הקניה - חשוב לנו לוודא שהפרטים נכונים
חברי מועדון צוברים נקודות בשווי 10% מערך הקנייה 1 נקודה = 1 ₪
הצטרפותי מהווה הסכמה לתקנון המועדון
© All rights reserved to Nimrod 2020
club-members-logo

מצטרפים למועדון הלקוחות ונהנים מהטבות בלעדיות

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה