נעלי טרום הליכה או צעד ראשון קונים בנימרוד נעלי ילדים

איך הסוליה משפיעה על הנעליים הראשונות של הקטנטנים?

נעלי טרום הליכה וצעד ראשון הן ללא ספק דבר חמוד ומרגש, עם זאת ישנם מספר דברים חשובים שעליכם כהורים לשים לב אליהם בעת רכישת נעליים לפעוט שלכם. חשוב לדעת כי כף הרגל מתפתחת במהירות מרגע הלידה, עיצובה של כף הרגל מתחיל כאשר התינוק מתחיל לעמוד על רגליו וללכת.

חשוב לאפשר לפעוט לעמוד ולאחר מכן ללכת על סוגים שונים של משטחים, בבית ובחוץ, מומחים להתפתחות הילד טוענים כי מומלץ לאפשר לילד ללכת יחף ככל האפשר מאחר ורק כך שריריו מתפתחים נכון והוא מפתח באופן טבעי את יכולות היציבה וההליכה שלו. בסביבות גיל 10 חודשים התינוק מתחיל בניסיונותיו לעמוד כאשר אצבעות רגליו מפוסקות, הפעוט מתמודד עם שיווי המשקל, שריריו מתפתחים כדי לשמור על יציבותו, ולרוב תוך זמן קצר הוא מתחיל ללכת בעודו מחזיק בשולחן ובחפצים אחרים, ולאחר מכן צועד עצמאית.

 

חשיבות הסוליה בנעליים הראשונות של הקטנטנים

איזה סוליה מתאימה לילד שלנו שכבר הולך?

כאשר הילד שלכם כבר הולך עצמאית ואתם מעוניינים להגן על כפות רגליו מפני הסכנות האורבות בחוץ, חשוב להגיע לחנות המתמחה בנעלי ילדים ומציעה מגוון דגמים של נעלי צעד ראשון. אם הילד שלכם נולד בקיץ תוכלו לאפשר לו ללכת יחף בבית ובחוץ, אך כדי להגן על כפות רגליו נהוג לרכוש נעלי טרום הליכה שהן מעין שילוב בין גרב לנעל, והן מדמות את ההליכה היחפה. לתינוקות שנולדו בחורף כדאי לרכוש נעלי ילדים כדי להגן על כפות הרגליים מפני מגע ברצפה הקרה.

כאשר הילד שלכם כבר הולך חשוב לרכוש נעלי ילדים איכותיות עם סוליה דקה וגמישה, עליכם לבדוק בחנות כי ניתן לכופף ולקפל את הסוליה לכל הכיוונים. כמו כן, עליכם להקפיד על בחירת נעל עם סוליה שטוחה ללא שקעים והגבהות, מומלץ לרכוש נעליים עם סוליות ללא עקב או עם עקב מינימלי בלבד.

חשוב שהסוליה תהיה שטוחה ומעט מחוספסת, החספוס נועד לשפר את החיכוך בין הנעל למשטח עליו הפעוט צועד וכדי למנוע נפילות מיותרות. סוליה איכותית מספקת אחיזה טובה בקרסול ומסייעת לפעוט לעמוד וללכת היטב. בנוסף, כדאי לבדוק כי הסוליה כוללת בולמי זעזועים להגנה על כף הרגל העדינה.

סוגי סוליות - מה נכון לילד בכל שלב מבחינת גיל והתפתחות הרגל?

בחנויות המתמחות בנעלי ילדים יש מגוון דגמים של נעלי טרום הליכה וצעד ראשון, לכן הבחירה אינה פשוטה ועשויה לגרום לבלבול ולהחלטות לא נכונות. נעלי ילדים בוחרים לא רק לפי העיצוב או שם המותג אלא יש לבדוק כי הנעל מתאימה באופן מושלם למבנה כף רגלו של הפעוט וכי היא עשויה מחומרים איכותיים, עמידים ונושמים.

נעלי ילדים יש לרכוש בהתאם לשלבי ההתפתחות של הילד, בשלב בו הפעוט מתחיל לעמוד ולעשות את צעדיו הראשונים תוך אחיזה, בערך בגיל 10 חודשים, כדאי לרכוש עבורו נעלי צעד ראשון עם סוליה דקה וגמישה ככל האפשר. כך תוכלו לסייע לתינוק שלכם להתפתח מוטורית באופן טבעי וללא הפרעה, הסוליה הדקה והגמישה שומרת על כף רגלו מפני חפצים חדים ורצפות חמות או קרות מדי, והיא מדמה את ההליכה היחפה שנחשבת למומלצת בשלב זה. מומלץ לרכוש נעליים עם סוליה מחומר טבעי כמו עור, כותנה וכדומה, החומרים נושמים, סופגים זיעה ביעילות ואינם מגבילים את תנועת כף הרגל.

כאשר הילד צועד בעצמו לפחות 20 צעדים מגיע השלב בו עליכם לרכוש עבורו נעלי צעד ראשון, הנעליים כבדות יותר לעומת נעלי טרום הליכה, לרוב הסוליה גם עבה וקשיחה יותר. יש סוליות מגומי, מפוליאוריתן הנחשב לעמיד במיוחד בפני שחיקה ובלאי ובעל יכולת אלסטית גבוהה, החומר הוא גם אנטי בקטריאלי ולכן מתאים לאקלים הישראלי החם והלח. בנוסף, ניתן לרכוש נעלי ילדים עם סוליות מחומרים טבעיים כמו שעם.

 

שיווק באינטרנט: שטיק מדיה
התחברות / הרשמה
הזינו מספר טלפון ונתחיל :)
התחברות / הרשמה
יש להזין את הקוד שהתקבל ב - SMS
לא קיבלת קוד? שלח שוב
התחברות לאתר
רגע, לפני התחלת הקניה - חשוב לנו לוודא שהפרטים נכונים
חברי מועדון צוברים נקודות בשווי 10% מערך הקנייה 1 נקודה = 1 ₪
הצטרפותי מהווה הסכמה לתקנון המועדון
© All rights reserved to Nimrod 2020
club-members-logo

מצטרפים למועדון הלקוחות ונהנים מהטבות בלעדיות

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה