נעלי צעד ראשון קונים בנימרוד נעלי ילדים

צעד קטן לילדך, צעד גדול לכפות הרגליים שלו

"החוקר" הקטן שלך, כבר משתוקק לגלות את העולם! העניקי לו נעלי הצעד הראשון "free" מבית אלפנטן שתוביל אותו בנוחות ובשיא הביטחון בצעדיו הראשונים. הפיתוח המהפכני מבית elefanten גרמניה, פרי מחקר מדעי רב שנים, הוליד את הנעל המושלמת עבורו: נעל ייחודית בעלת 3 חוליות "חכמות" מאפשרות גמישות, התפתחות ותנועה חופשית מקסימאלית של הרגל, יותר מכל נעל שנוצרה עד כה! אז תני לילדך ללכת בעקבות הסקרנות שלו, elefanten free כבר תדאג לכל השאר...

סוליית שלושה חלקים - הופכת את הנעל לגמישה עוד יותר. החריצים בסוליה האמצעית - מאפשרים לרגל לנוע לכל כיוון. עקב מעוגל - התומך בתנועת ההליכה. אחורית מעוצבת – המבטיחה יציבה מושלמת. גפה ובטנה מעור טבעי – למניעת הזעה. רפידה אנטומית – עשויה עור טבעי המבטיחה נוחות, איוורור וספיגת זיעה מירבית. חרטום מוגבה – להגנה מושלמת ולמניעת שחיקה.

הורים יקרים,

רוב הילדים יעשו את צעדיהם הראשונים סביב גילאי 9-18 חודשים. כמו כל שלב בהתפתחות שלהם, גם בהליכה - לכל ילד קצב משלו, ולכן אם לקטנטנים שלכם לוקח מעט יותר זמן להשחיל רגליהם אל תוך נעלי צעד ראשון, אין כלל סיבה לדאגה. תנו להם לקבוע את הקצב המתאים בדיוק להם והכי חשוב אל תאיצו בהם. אם ילדכם כבר החל לעשות צעדים ראשונים בעצמו בוודאי הבחנתם בכך שהליכתו שונה מאוד מזו שלנו המבוגרים.

כפות הרגליים הקטנטנות שלו פונות החוצה, ויש ביניהן רווח גדול באופן יחסי, הוא גם לרוב יהלך עם הידיים מעלה כדי לשמור על תחושת יציבות. הסיבה לכך נעוצה כמובן בשלבי ההתפתחות. עם הזמן הקרסוליים והברכיים תהיינה גמישות דיו כדי להחזיק את גופם הקטנטן ולפני שתרגישו, תמצאו עצמכם כבר רודפים אחריהם במגרש המשחקים. ככה זה, הקסם של הילדות

 דווקא בשלב זה מומלץ לבחור נעלי צעד ראשון. כדאי לבחור בנעליים מתאימות, נוחות ומעוצבות, לשלבים ההתפתחותיים הללו, שיעניקו לקטנטנים את מה שאתם עתידים להעניק להם כל חייהם - ביטחון ועידוד. לעשות צעדים קטנים. לעבר חוויות גדולות.

לחצו כאן לרכישה >>

 

עובדות חשובות על רגל אחת

  • בשלב הזה כף הרגל תתפתח באופן המהיר ביותר עד לשתי מידות מלאות (16 מילימטר) מדי שנה.

  • בשלב הזה כף הרגל מורכבת מ-25 עצמות.

  • עצם הסירה, שממוקמת בגילאים האלה במקום בו סוגרים את הנעל, טרם התעצבה.

  • קיימת שכבת שומן קטנה בקימור כף הרגל בנקודה בה קשת כף הרגל תתפתח בשנים הבאות.

  • חשוב שלעצמות אצבעות כפות הרגליים יתפתחו באופן טבעי אחרת הן עלולות להיות לגדול באופן לא ישר.

  • בשלב זה קיימים מרווחים גדולים בין עצם אחת לשנייה. 

 

בוחרים נעל ראשונה? כדאי לדעת!

  • בבחירת נעלי צעד ראשון, חשוב לבחור בנעל גמישה וקלה שתאפשר לתינוק לנוע בחופשיות.

  • להגברת תחושת היציבות יש להקפיד לבחור בנעלים בעלות סוליה שאוחזת את כף הרגל - מהבהונות ועד לעקב.

  • תינוקות גדלים ומתפתחים כל הזמן לכן מומלץ שיהיו עד 10 מילימטרים נוספים, מספיק בדיוק כדי לצמוח ויחד עם זאת לא למעוד.

  • קלות היא שם המשחק. גם במשקל של נעלי צעד ראשון וכמובן שבנעילה. בחרו בנעליים בעלות רצועות סגירה מתכווננות, שקל לסגור אותן ומעניקות אחיזה בטוחה.

  • הרגישות הסנסורית של תינוקות גבוהה ולכן,על מנת להימנע מגירוי של העור חשוב להקפיד על בטנה חלקה ונעימה שתבוא במגע עם כף הרגל.

  • כמו בכל תהליך שקשור לקטנטנים - "לנשום" - היא מלת המפתח. בחרו בנעליים עשויות עור וחומרים טבעיים ונושמים. באתר מבחר נעלי צעד ראשון איכותיות ונוחות הנותנות ביטחון ותמיכה לרגלי התינוק או התינוקת.

 

 

שיווק באינטרנט: שטיק מדיה
התחברות / הרשמה
הזינו מספר טלפון ונתחיל :)
התחברות / הרשמה
יש להזין את הקוד שהתקבל ב - SMS
לא קיבלת קוד? שלח שוב
התחברות לאתר
רגע, לפני התחלת הקניה - חשוב לנו לוודא שהפרטים נכונים
חברי מועדון צוברים נקודות בשווי 10% מערך הקנייה 1 נקודה = 1 ₪
הצטרפותי מהווה הסכמה לתקנון המועדון
© All rights reserved to Nimrod 2020
club-members-logo

מצטרפים למועדון הלקוחות ונהנים מהטבות בלעדיות

השדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה