שאלות ותשובות
איך מממשים נקודות מועדון / הטבות ?
יש להירשם לאתר עם מספר טלפון של חבר המועדון. לאחר התחברות, בראש הדף ניתן לראות את כמות הנקודות שברשותך. הטבה פתוחה, ניתן לראות ולממש בסל הקניות. נקודות ניתן לממש מ-30 נקודות ומעלה עבור מוצרים שגובה ההנחה לא עולה על 40%. לא ניתן לממש נקודות או הטבות על פריטים מקטגוריית אאוטלט. ניתן לממש נקודות או הטבה בהזמנה.
מה זמן אספקה במשלוח לסניף או לבית ?
זמן אספקה לבית הלקוח 2-4 ימי עסקים.זמן אספקה לסניף – עד 6 ימי עסקים. עם קבלת החבילה לסניף תתקבל אצל הלקוח הודעת סמס האומרת כי ניתן לבוא ולאסוף את החבילה.
איך מחליפים פריט בהזמנת אינטרנט ?
החלפה ניתן לבצע בכל אחד מסניפי הרשת תוך 21 ימים מיום קבלת החבילה. יש להגיע עם חשבונית/מספר הזמנה או הוכחת קנייה.
מה עושים אם קיבלתי הזמנה עם פריט חסר או פגום ?
במידה והתקבל פריט פגום יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שידאג לבצע החלפה של הפריט הפגום, אם קיבלת פריט חסר נדאג להשלימו או לזכות במידה ושולם.
איך מחדשים מועדון באתר?
לאחר התחברות לאתר האתר יזהה כי המועדון פג תוקף / עומד להיות פג תוקף בקרוב ויציע חידוש מועדון. בנוסף, ניתן לחפש פריט בשם "חידוש" ולהוסיפו לסל, פריט זה יחדש את המועדון לשנה נוספת.
איזה שוברים מקבלים באתר ?
שוברים הניתנים למימוש באתר: BUYME, חבר, מפעל הפיס, רמי לוי.
איך ממשים שובר זיכוי בהזמנה באתר?
ניתן לממש שובר זיכוי באתר ע"י יצירת קשר עם שירות הלקוחות באחד מהערוצים המקובלים, נשמח לעזור בנושא.
איך אפשר לברר אם דגם קיים בסניף במידה מסוימת ?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות בצ'ט בוט באתר או ברשתות החברתיות ולבקש בדיקת מידה לדגם בסניף מבוקש.
תוך כמה זמן ניתן לבצע החלפה בחנות?
החלפה ניתן לבצע בכל אחד מסניפי הרשת תוך 21 ימים מיום קבלת החבילה. יש להגיע עם חשבונית/מספר הזמנה או הוכחת קנייה.
האם יש אחריות על מוצרי החברה?
תקופת האחריות הינה למשך 3 חודשים מיום הרכשה.
החברה מתחייבת לבדוק ולתקן את המוצר במידת הצורך, תוך 3-5 ימי עסקים בתקופה ובמסגרת האחריות.